Ksedakaya merhabaaa 🌸 bebeğim bugün 8 ay 1 günlük emekliyor,bir yere tutunup kalkıyor tutunarak 2-3 adim atıyor. Gündüz uykumuz toplasan 1-2 saat. Bu aralar gece geç yatıp sabah erken kalkıyor. Erkene çekmeye uğraşıyorum 1 hafta ama başaramadım. 3 öğün veriyorum bazen 3.ogunu kabul etmiyor üzülüyordum ama bi yorumunuzu okudum 9.aya kadar 2 öğün olabilirmiş rahatladim. Malesefsu içmiyor 😔.ayda gel gel yapıyordu unutmuştu yine başladı. Çak yapıyor. El sallamaya çalışıyor. Baba dede vs kelimeler bilinçli olarak yok ağlarken meme anne baba diyor bazen.