9 aylık bebeğim ağzına koyulan hiçbir şeyi yutmuyor. Sanki yutmayı unuttu. 8 gündür su ile yaşıyor diyebilirim. Var mı bu şekilde ek gıdayı yerken birden ağzında tutmayı öğrenip devam ettiren? Kafayı yemek üzereyim. Bu arada emmiyor. Sütümü sağarak veriyordum şuan onuda almıyor. Ek gıda ağırlıklı gidiyorduk. Allah aşkına fikir verin. Ne yapacağım. Delirmek üzereyim.