Kızım 7aylık ben genelde buradan okuduğum kadarıyla yaşından sonra yapılır diye bekliyordum dün kontrole gittiğimizde doktor size kalmış ama şimdiden başlanmasını öneriyorum dedi. Biz de eninde sonunda olacak zaten erken olması iyidir doktorumuz da önerdiğine göre bi bildiği vardır dedik bugün sipariş verdik. Fiyatı 722tl olmuş şok olduk. Yani biz bi şekilde aldık ama alamayan ne yapsın. Şansımıza tükürsek rüzgar çıkar yüzümüze yapışır o biçim.