Mumoslu30 mutluuanneee Canım ben 3 aya kadar saat tutarak emzirdim açıkçası sarılık da vardı bizim 3. Aydan sonra sarılık riski olmuyormus artık onsenepten🌹
2209 mutluuanneee ortalama 1 ay gecede 2 saate bir verin bence. Sarilik olayini atlattinizmi. Ilk ayı sık emzirin. Sonra.doktor kontrolunde kg alimi iyiyse sureyi gece uzatabilirsiniz.
minnakin_annesi mutluuanneee ben 2.5 3 saatte bir emzirdim geceleri. gündüz de istedikçe. 2 aylık kontrolünde doktor gece uyandırmayın dedi ama çocuk alışıyor uyanıyor sürekli tabi
Aliaslan1 mutluuanneee ilk bir ay 2 saatte bir sonra geceleri 3 saate açabilirsiniz gündüz ben istedikçe verdim ama 2 saati geçirmiyordum o da istiyordu zaten
mehmel54 mutluuanneee 40ı çıkana kadar mutlaka uyandırın 2 saatte 1 40ından sonra sarılık riskiniz yoksa geceleri 6 7 saat kadar aç kalabiliyorlar doktoruma sordum 1 buçuk aydan sonra hiç uyandırmadım ben uyanırsa emzirdim sadece