Turunckafam geçmiş olsun. Tabi ki tahminler üzerinden yol almak doğru değil ama bir nebze içiniz rahatlar belki. Yani 1 yaşındaki bir bebeğin onu yutması zor değil mi? Ben bile koca bir bardak suyla ancak yutuyorum. Ağzına atsaydı kesin çiğnerdi ve o plastik kısmı rahatsız eder çıkartırdı. Bilmiyorum belki de kendi kızım gibi düşünüyorum. Benimki kesin o yapıdaki bir şeyi çıkartırdı, yutması da öyle kolay bir şey değil kapsüllerin. Siz elinizden gelen tüm araştırmayı yaptırın tabi, ama içinizi de ferah tutmaya çalışın 🌸