Mumoslu30 Miran1306 Canim ben 3 aydır ya ayakta ya ziplayarak emziriyorum malesef ama emiyor gene şükür yorucu olsada suan 3.5 aylik bu aralar daha sakinlsti şükür eskiden hic yapamaz daha yorulurdum zamanla gececek diyorlar insaAllah sizinki benimki kadar sürmez hemen geçer annesi🌹😍
Serpil4321 Miran1306 bende de ayni sorun vardi zorla uyutup uyudugu zaman emziriyodum oyle duzeldi sukur
BalBademmmmmm Miran1306 Ya kızım 1 hafta sonra 3 aylık olacak, memeye geldi mi basıyor çığlığı. Ayağa kalkıyorum tutturuyorum tutuyor emiyor bırakmıyor neyseki. Ama bu süreç yoruyor
gizem_43 Reddi asamiyorum ama en azından emiyor biraz bu arada ben genel olarak mama ile beslediğimn çocuk için zorlanıyorum pek
Miran1306 gizem_43 benim gece yapmıyor da gündüz çok yapıyor 🥺 emzirene kadar kırk takla atıyorum gerçekten
Gizeme19 gizem_43 bi süre bunu ben yaşadım 2 2.5 ay sürdü geceleri emiyordu ama gündüzleri hep ayakta emiyordu asla otururken emmezdi şuan geçti o şükür artık emiyor fark etmiyor 😍 düzelecek inşallah sabır edin pes etmeyin sakın 🙏🏻♥️
Mumoslu30 Miran1306 Evet canım uyanmaya baslayinca hemen kapıyorum😂veriyorum memeyi o zaman bari cok şükür içiyor 😬yoksa daha cok yorulurdum inan ki 🌹haa bak canım birde elektirikli süpürge sesi var youtubede o zamanda tutuyor cok yorucu olursa onuda dene annesi❤️
Miran1306 Mumoslu30 çok teşekkür ederim hiç emmemesindeb daha iyidir en azından 🙂 sadece emziriyor musun peki mama takviyesi de var mı?
Ceren_301121 Mumoslu30 uyurken nasıl emziriyorsunuz benim oglum 2 buçuk aylık 1 aydır hiç emmiyor uyurken agzını açamıyorum bir türlü
RabiaFdb Ben de yürüyerek emzirmiştim bir süre.. kolay gelsin. Geçiyor bu redler de aksine bırakmama süreçleri gelebiliyor. Her hali kabul edip keyif almaya eğlenmeye bakın. İçindeyken kolay değil tabi ama denemekte fayda var 💕
Mumoslu30 Miran1306 ne demek canim Tabiki canım bunada çok şükür 🤲🏻🌹ilk ay mama aldi canım sonra mama reddide yasadik ama yasamadan once kendi azaltti mamayi almadi mesela sabah ama gece aliyordu suan 2.5 aydir sadece meme