Oznur_0708 Kızlar 6. Ay atağı size tam nezaman uğradı ya biz 6+19 günlüğüz 3-4 gündür bebeğim inanılmaz derecede huy değiştirdi @Umay12
Umay12 Oznur_0708 benimde öyle burada bekliyim uyku eğitimi aldılar kendileri uyuyorlar ama bu aralar uyku aksamaları azalmaları ve huysuzlukları çok var özellikle uyku zamanlarında
Mircet Oznur_0708 kötü çünkü dişte çıkardı tam o ara😑 ama geçti gitti çok şükür şimdi bakıyorum da geçiyormuş be 😂
Pamukprenss Oznur_0708 6+2 üç haftadır bizdedr var . Geceleri kesintisiz uyuyan çocuğum gitti yerine gözleri açık fıldır fıldır etrafı izliyor geceleri. Ha birde elleriyle her yere dokunmak istıyor uykuda bile yorganını çekiştiriyo
Oznur_0708 Asil7878 5. Ayda 4 ün etkileri devam ediyor canım eğer uykuları sıkıntıysa sallıyorsan yada desteği varsa çıkar o desteği uykuyla arasından ve desteksiz uyutmaya çalış huyları falan iyileşiyor
Asil7878 Oznur_0708 tatlım mümkun degıl sallamadan evı yıkıyor hıc durmuyor doktora getrdık kac kere diş görünmüyor anlamadık çok çaresizim
Umay12 Asil7878 uyku düzensizliğinden oluyor canım bizimde öyleydi kendi desteksiz ve Düzenli uyumalı özellikle gündüz uykuları gece uykusunu etkiliyor. Destekli uyuduğunda uykuya tam geçiş sağlamıyor
Umay12 Asil7878 kendimiz verdik canım. Salla dur yöntemiyle. Sonra piş piş pat pat bıraktık kademeli odadan çıktık şimdi kendileri uyuyorlar uyku saatleri belli
Oznur_0708 Asil7878 kız öyle deme oluyor umutsuz başlama 2-3 gün çilesini çekip birdaha uğraşmamak var bu işin ucunda hergün çekmiceksin öyle düşün
Umay12 Asil7878 uzak değil canım o günler öyle umutsuz düşünme. Gerçekten başarbileceğiniz birşey bu uyku eğitimi bir kaç gün biraz zor geçiyor ama sonradan hem sen hem bebeğin için çok iyi oluyor
Oznur_0708 Mircet bize doktor köklemiş şimdilik bişey yok dedi 1 hafta öncesinde şimdi bukadar huysuzlanmasını anlayamadım hiç