2cocukannesi__ 17.50 aldığım figürlü zibin 40 tl olmuş 5 defa fiyatına baktım alt tarafı bir zibinsin sen ya
Yaprak321 2cocukannesi__ en iyisi pazar ben pazardan alıyorum altı üstü bir külotlu çorap bile LCW’de 25,30 olmuş pazarda tanesi 7,5′a zıbın da külotlu çorapta aliyorm ne gerek var okadar para dökmeye gereksiz
sarmaliklahana 2cocukannesi__ Trendyolda kampanya zamanları güzel zıbın lar oluyor ben hep ordan almıştım her yas nerdeyse. Suan gerci yaz için yine kızıma almam gerecek ve önümüzdeki kış için 🥴🧐
Tweetyy 2cocukannesi__ zibin uzatma aparatları var ondan mi almak lazım acaba bende bugun onu düşündüm
Zynp35 2cocukannesi__ ikinci.bebemde kiz olunca bi çorap dahi amladim cok buyuk avantajim oldu bu bnm icin cok artti hersey bisi alinacai kalmamis. Zaten bisi alcak olursam civil sanirim daha uygun uzun zamandir buyugede almadm bisi. Yazlik kiyafeti yok hic mecbur bu yaz alcam artik kucukdr onunkileri giyer.
Yaprak321 2cocukannesi__ bazen kırmızı etiketli ürünler olur alırım ama çok fazla almaya gerek yok Zaten çocuk bu büyüyor küçülüyor