MrzBaby Kızlar 3 ay 8 gündür sezeryan oldum ve olduğumdan beridir herzamn kabızlık sorunum var. Doğumdan Önce bağırsaklarım çok iyi çalışırdı neden böyle oluyor acaba sizinde oluyormu bi bilgisi olan varmı?
MrzBaby Kattyperryy ya benim önce hiç sorunum yoktu ama sezeryandan sonra hiç düzelmedim hem gaz hemde kabızlık oluyor çok kötü o yüzden şişiyorum artık zayıflamıyorum.