Uyumsuzz Arkadaşlar reglim 12 gün gecikti akşam 19.00da gebelik testi yaptım negatif tek çizgi çıktı ama sabah yapılması gerekiyomuş sizce Geçersiz mı oldu yeniden mı yapmam lazım?
sademinannesi Uyumsuzz 12 gün geçtiğine göre sabahta yapsanız akşamda yapsanız bişey farketmez o yüzden doktora gitmenizde fayda var ama emziriyorsanız böyle gecikmeler çok normal
Benibilemezsin Uyumsuzz Adet habercisi olabilir , kist belirtisi olabilir veya yerleşme kanaması olabilir en iyisi doktora gitmek
Uyumsuzz Benibilemezsin yerleşme kanaması olsa testte çıkmaz mıydı gebelik 5 gün fılan önce lekelenmem oldu