Kızlar, 7 haftalik hamileyim ve dün cok kanamam oldu,acile gidip durdurdular,bundan sonra iyi bir kontrol tedavisi ile devam etmem lazimmis.
Izmır de yeni olduğum için önerebileceğiniz kadin doğum doktoru var mı? Riskli gebelikler üzerine olursa cok iyi olur.