Elifdefnemom herkezin kendi fikri ama oyun halısı çok faydalı birşey arkadaş belki almakta geç kalmıştır o yüzden pek bebeği durmamıştır ben pianolu olanından almıştım oğlum 2 buçuk aylıkken ve sürekli orda oynattım elleri ile herşeyi tutmaya çalışıyordu ayakları ile piano ya vuruyordu ses geldikçe heyecanlanıyordu falan onun sayesinde bnce erken döndü oğlum sağda solda sallananları almaya çalıştığı için 5 buçuk aylık ben hala kullanıyorum artık halıdan çıkıp gidiyor ama olsun 😂