myangel benimde 11 aylık oğlum şu an korana, geçen hafta pazar gecesi ateşlendi ateşi 2 günde düştü ama hastalık hali 1 haftadır devam ediyor. Dünden beri çok şiddetli öksürmeye başladı bugün doktora götürdük buhar makinası ile hava verildi eve de almamızı söyledi doktor aynı makinadan eve de aldık. Ne kadar daha sürecek bilmiyorum çok sinirlerimiz bozuk Allah herkesin yavrusuna acil şifalar versin başına gelen varsa bana da bişeyler söylerse çok sevinirim