Hanımlar 3. Ayı doldurduk 4. Aya geçtik fakat bebeğim eskisi gibi uyumuyor sürekli kucak istiyor, beni görmek istiyor, 7/24ilgi istiyor. Acaba atak mı? Büyüyünce uslanacak derken şimdi niye böyle oldu😀uyutuyorum 10 dk sonra kalkıyor ne iş yapar oldum ne yemek 🤕sizde de oluyor mu bunlar 🙏