bebegim- Arkadaşlar sımdı bende mamajo var tekli ama pek de memnun değilim açıkçası,çiftli pompa düşünüyorum çekim gücü iyi olan var mı çok iyi dediğiniz tavsiye edebileceğiniz ?
minikkoalammmm bebegim- denemediğim kalmadı benim manuel elektrikli bir çok markayı denedim ama sütüm az olduğu için gelmiyor hiç günde sadece toplasan 40cc anca çıkıyor sütü gelene her makine işe yarıyor bence
2prematureannesi bebegim- iyi etki görmek istiyorsan hastane tipi makinelerden dene onlar mağazalarda satılanlara göre daha iyi
Hazal8 bebegim- lansinoh çok iyi 10 aydır kulaniyorum geçen ay oğlum oynarken bozdu tekrar aldım ama fiyatları yüksek