Merhaba kizim 2ay 10 günlük dr kontrolümuzde bingildagi kapanmaya baslamis dedi doktorumuz erken kapanacak gibi duruyor dedi her kontrolde bana hatirlat yakindan izleyelim dedi boyle bir durum yasayan varmı cok mu sıkıntı erken kapanması internetten baktim cok kötü seyler yaziyordu