Melcu Benim bebeğim de 10 günlük aynıı şeyler bizdede var eğer normal bi şekilde dururken hapşırmıyosa bi sorun yok altını değiştirirken açıldığı zaman üstü hapşırıyor normal dedi doktoru gaz sancısı için biogaia yı verdi bide d vitamini vermişti ilk muayenemizde hasta olsa çok huysuz olur saatlerce uyumaz ateşi falan olur.