Kızım 4 ay 12 günlük en fazla 2 saatte 1 emiyor, fakat çok kusuyor doktora görürdüm kafa ultrasyonu vs çekildi şükür birşey çıkmadı gaviscon ilaç verdi 2 gündür 3 öğün kullanıyoruz sık sık olmasa da bu sefer baya kalın kor şeklinde kusması var benim gibi kusma problemi yaşıyan anneler var mı acaba üstelik sadece 200 gr almış bu ay çok azdı 12 gün geçti daha 1 gr dahi almamış