Balkizlarim Mavieylul büyük kızım alıyor fizik tedavi evde de ben uyguluyorum 1 yaşından beri gidiyoruz şuan 7,5 yaşında 🍁
Balkizlarim Mavieylul Teşekkür ediyorum yürüyemiyor bu yüzden sizin ne sıkıntınız var geçmiş olsun sizede ☀️💜
Izmirlianne35 Mavieylul merhaba canım bebeginin son durumu nasıl bizimde oturamiyor devriliyor gevşek bebek dediker ayağına yük vermiyo genetik testi verdik sonuç bekliyorum