merveozkaynak Kızlar size bir sorun olacak 2.5 aylık bir kızım var 2-3 günde 1 kaka yapmaya başladı bazen geçiyor bile ama ne gaz sancısı veya karın ağrısı var gayet rahat ama yapmamasının sebebi ne olabilir. Aynı durumu yaşayan var mı ?
Nefeess merveozkaynak Aynina girdiği gün günde 3 kez kaka yapan kızım artık 1 kez yapıyor rota aşısı yaptırdık 5 gün oldu acaba onun etkisi mi diyorum ama yapınca da kabız gibi değil kıvamı sanırım rutini değişti bu da bir süreç yaşayan başka anne var mı acaba?
Gulyigitcn merveozkaynak 5 gün ve daha uzun yapmazsa kabız benim kızımda oyleydi bağırsakları alışıyor artık anne sütü veya formül mamaya ama eğer mama kullanıyorsan içine 1 cay kaşığı zeytinyağı koyun anne sutu alıyorsa yine arada bir icirin 1 cay kaşığı en azindan bağırsakları yumuşatın ben kızıma öyle yapıyorum ama 2 3 gün çok değil yani benim kızım 4 5 güne bir yapıyordu 4 5 aylıkken
koalaninannesii Benimkide öyle yapıyor kabız değil ise rutini değişmiştir sorun yoksa sağlık açasından dert etmeyin yada kullandığı ilaç falan varmı sizinde dahil emziriyorsanız
merveozkaynak koalaninannesii sadece anne sütü alıyor kabız da değil korktum açıkçası o yapmadıkça bana dert oluyor 😅
G92- Ben ❤️ Kızım 4 aylık 3. Ayından sonra ıkı günde bir yapmaya başladı rutinleri değişiyor kabız değilse korkma sıkıntı yok 🥰
koalaninannesii merveozkaynak öyle oluyor bende çok geriliyordum baktım boşa geriliyorum çünkü oğlum verilmiyordu bende alıştım artık