Arkadaşlar merhaba öncelikle benim ilk bebeğim biraz tecrubesizim.bebegim 4 aylık kilosu da 7.300 ama bu iki haftadır doymadigini düşünüyorum.emiyor sonra bırakıp ağlamaya başlıyor iyice doyduguni sanıyorum onu kaldirdigimda tekrar kendini zorla yatırıyor göğsüme uzanmaya çalışıyor.tekrar emzirmeye çalışıyorum beş dakka tutuyor tekrar bırakıp ağlıyor sürekli emmek istiyor sofrada bişey yerken beni takip ediyor ağzını açıyor azck çorba versem iştahlı iştahlı içiyor sanki hiç emzirmemişim gibi..yani napmaliyim doktor randevusuna daha var sizce mama vermelimiyim yoksa ek gıda mi vermeliyim napmaliyim tecrübeli anneler bana yardımcı olurmusunuz