Gunes05 Kızlar oğlum 2.5 yasında. Oğlum atletini ve üstünde ne varsa yakasını ısırıyor. Ne kadar söylesemde vazgeçmiyor. Tişörtleri, atletleri sürekli deliniyor. Vazgeçirmek için ne yapmalıyım? Başına böyle birşey gelen var mı?
Deletedmom_109 Gunes05 küçük bebeklerin yaptığını görmüştüm dişi kaşındığından ama bunu bilmiyorum üstte kalsın bilen vardır belki
Zeyzey2019_ Gunes05 3 yaşındaki kızım tekrar oral döneme döndü emmeyi bıraktığından beri. 36 aylık ve 33 aylık civarı bırakmıştı ve bu aralar herşey ağzında. Resmen hep gözüm üzerinde ağzına küçük birşey almasını engellemek için. Montunun yakası hep ıslak ısırdığı için. Bir de tırnak yiyor. Tırnak yeme sebebini biliyorum ama sanırım oral dönemdeki gibi ağza alma ihtiyacı memeyi geç bırakması ile ilgili sanırım. Tamam önceden de alırdı ama asla bu kadar değll. Belli etmiyorum ona ama kriz geçirmek üzereyim herşey ağzında çünkü
Gunes05 Balkupum2505 Benim oğlum bayagıdır böyle yapıyor ama genelde korkup üzüldüğünde yapıyordu. Resmen fare gibi kemiriyor atletini.Tuvalet eğitimine başladık pazartesi günü. O zamandan beri daha cok yapıyor. Korkuyor mu acaba? Hiç kızmıyorum altına falan yapınca. Kendi kendine stres mi yaptı acaba. Sizin oğlunuz neden yapmaya başladı acaba bir değişiklik oldu mu yada korktugu bir şey
Balkupum2505 Gunes05 bende gecen hafta pazar tuvalete alistirmak istedim oturmadi korktu 😳😱 ustelemedimde oysa korktugu an kaldirdim baska köseye koydum tuvaletini
Gunes05 Zeyzey2019_ benim oğlumunda yakası hep ıslak ve kemiriyor resmen delik deşik kıyafetleri. Söylüyorum yapma diye ama bırakamıyor demekki alışkanlığını. Nasıl bıraktıracagız bilmiyorum