Merhaba anneler . 19 aylik oğlum malesef rota viruse yakalandi 10 aylikken de geçirmişti o zamn emziriyordum en azindan şuan o da yok hicbirsey yemiyo sadece su iciyo nasil ilerlemeliyim istahsiz su ara hastaliktan dolayi.hastane de serum taktilar su kaybi yokmus yaptiklari tahlil de sanirim gorduler o yuzden yatis yapmadilar . Basina gelen varsa liütfen yardimci olur mu