MatmazelDeniz Selam anneler çocuklarınıza veya bebeklerinize gün içinde ozellikle öğlen öğününde ne yediriyorsunuz insan ne yapacağını bulamıyor bazen fikir verelim birbirimize. Bu arada çocuklarımız kaç aylık onuda yazmayı ihmal etmeyelim😊
bebishmom MatmazelDeniz bebeğim 10 aylık olmak üzere. Öğlen yemeği yok bizde. Grç kahvaltı, ara öğün, akşam yemeği şeklinde ilerliyoruz
Deletedmom5284 Az önce brüksel lahanası püresi yaptım üstünede kuzu pirzolayı pişirip koydum yanınada yoğurtla yedi, akşam yemeği bu tabi, öğlenleri çorba ve sebzeli hafif yemekler yapıyorum
bebishmom MatmazelDeniz yok bizim yediklerimizden hiç vermiyorum. 1 yaşına kadar da vermeyi düşünmüyorum. Hep ayrı pişiriyorum