Bebeğim dört aylık. Geçen hafta alerji doktoruna gittik deri testi ve gaita tahlili yaptık herhangi Bi şey çıkmadı. Bebeğim az kilo aldığı için doktor mama önermişti eczaneden aptamil aldık. Geçen gün verdim ağzının etrafı kızardı herhalde mendil ile sildim tahriş olmuştur dedim. Bugün azıcık mama verdim biberonun dibi kadar. Bebeğim bir anda kızardı, derisi kabardı ve gözleri düştü evde yalnızdım ne yapacağımı bilemedim. İlk Yardım dersi almıştım boğazındaki mamayı atmasına yardımcı oldum hemen acile gittik. Kan tahlili yapıldı fakat yine alerji çıkmadı. Doktor mamadan oldu dedi. Çünkü süt ürünleri tüketen biriyim fakat süt emdikten sonra hiç öyle bir şey olmadı. Böyle bir şey ile karşılaşan oldu mu? Ömrümden ömür gitti hanımlar hastane bir oraya git bir buraya git derken kendimde değildim eve geldim aralıksız iki saat ağladım. Ya bebeğime bir şey olsaydı diye..