Divayorgun
doğumhanede yatak bu şekildeydi ve bacak koyma yerleri aralıktı beni hemşirelermi artık yoksa görevlilermi yerleştirdi hatırlamıyorum neyse bu yatağa koyanlar sol bacağımı insan gibi tutarken sağ bacağımı güzel tutmadıkları İçin sağ bacağım aşağı doğru kaydı