Efeismom İzmir’de olan gelip görebilir dışarda bi kere kullandım ancak pusetini taktım kullanırken. sattığım yatak kısımlı olanı hiç kullanmadım sıfırdır. pusetini satmıyorun
Efeismom Hebele mesajınızı yeni gördüm lütfen kusura bakmayın 850 düşünüyorum yardımcı olmaya çalışırım
Hebele Efeismom forumu kullanmayı fazla bilmiyorum kusura bakmayın. Eğer siz yapabiliyorsanız bana özelden fotoğraf atarmısınız? Yada buraya yükleyin. Eşimle aynı yerde yaşamıyoruz bi kaç fotoğraf daha istemiştim sizden onunda fikrini almak için eşime atacaktım
Efeismom Hebele https://imgyukle.com/i/EL05ev https://imgyukle.com/i/EL0Tkx https://imgyukle.com/i/EL0Ya6 https://imgyukle.com/i/EL0a1p https://imgyukle.com/i/EL0xX0
Hebele Efeismom merhaba eşimle görüştük ve istemedi kusura bakmayın ben halbuki çok beğenmiştim 🤷🏻♀️
Efeismom Nevsevmom https://imgyukle.com/i/Eg5wNq https://imgyukle.com/i/Eg502Y https://imgyukle.com/i/Eg5770 https://imgyukle.com/i/Eg5dIv https://imgyukle.com/i/Eg56lN