Ezram2121 Kızlar ilk 4 gün maşallah sütüm çoktu güğüslerim süt fişkiliyodu bu gün ise sanki gögüslerim gram süt yok ne oldu birden bilmiyom dün gece biraz stres ettim ondan indir
Faddoli23 Ezram2121 süt bir kere geldiyse öyle hemen kaçmaz bol bol su iç dinlenmeye çalış uykunu mutlaka al sütün vardır merak etme herkes de aynı problem olabiliyor sağarak nekadar geliyo bir bak bir parmak kadar bile geliyorsa yeterlidir onun için
Htctpc Ezram2121 süt öyle kaçıp gidecek bir şey değil merak etmeyin. Üzülüp stres yaparsanız o daha kötü olur.Bebek emdikçe süt gelir. Siz bol bol emzirin bebeğinizi ve stres yapmayın. Sütü artıran şey emzirmek.
Minikmucizemiz1301 Rezene kimyon tohumu anason 3 nü demleyip içebilirsiniz 5 gün kesildi sütüm bu çayla geri geldi
Yica Dert etme öyle süt hemen kesilmez. Stres yaptığın şeyi at kafadan. Bazen böyle gel gitler olur. Şimdi bol su iç al bebeğini şöyle guxelce bir kokla bir öp koynuna koy kucaklasarak bir süre uyuyun dinlenin sütun tekrsr geri gelir hiç dert etme 🌸
Ezram2121 Yica çok teşekkür ederim ama stresi atamiyom işte ama su bol bol içtim emziren çaylardan içtim inşallah 🤲 🤲 düzene giler
Yica Ezram2121 amin inşallah. Umarım önemli birşey değildir. Daha sonra pişmanlık yazacağınız stresi unutun gidin. Şu an bebisten önemli pekte birşey yok aslında