Merhaba arkadaşlar ben halsizlik şikayeti ile sağlık ocağına gittim kan değerlerime bakıldı daha sonra doktor bana D vitami ve bu igneyi verdi 5 gün aralıksız vurul dedi. 11 aylık bebeğim sürekli yatmak istiyorum çocuğumla zman geçiremiyorum doktorada dedim bu igneyi verdi kullananlar bilgi verebilir mi ne gbi olumlu etkililerini gördünüz acaba