Ay-nur 2020 yilinda yaptirdik biz ozamn 500tl vermistik suan nekdr bilmiyorum.yatma yok yarim saat sonra cikiyosun..uyusmasi icin igne yaparken agladi benim bebegim 20dk sonra sünnet ettiler ozmanda agladi sedyeye yatarken ama kisa surdu cok rahattik iyi yaptirmisim fazla hareketlenmeden yatirmak en iyisi kagit bardak kullandik oda kolaylik sagladi 1haftada duzeldi zaten