Son bir iki haftadır oğlumu 10 da yatırıyorum ya yarım saat sonra ya bi saat sonra sanki dövülmüş gibi bi yerine bişey batıyo gibi birden bi ağlamaya başlıyo resmen nefesi kesiliyo kıpkırmızı oluyo alıyorum sakinleştiriyorum tabi zor oluyo biraz ama sonra yatırıyorum tekrar yapıyo öyle dün 1 de zor uyuttum ayağımda sallayarak direniyo ağlıyo iç çeke çeke niye böyle oluyo diş mi yapıyo anlamıyorum da sürekli okuyorum nazar değiyosa diye kuran açıyorum akşam olacak diye korkuyorum 🥺 başına gelen varmı kızlar ya