2.ye hamileyim şuan 5+5 şim
Dişim sürekli ağrır ama sürekli
Dişlerine hiç iyi bakamadım fırçalıyamadım
Bu yüzden dişerim ağrıyor kırıla kırıla diş bitiyor ve kök kalıyor sonra kökün üstü kapanıyor
3 4 ay önce diş ağrısıyla gittim sol en arka dişimi çekmesi gerekiyor ken yanındakini çekti (üstü yok sadece kök olanı diğerini çekmeye engel diye) sonra gel onu da çekelim dedi gidemedim
1 aya yakın da sol üst kök kalan dilimde hafif şişlik vardı yemek yerle ağrıyor du diğer en arkadaki dişimde olunca hamileyken Bi ilaç verir geöer diye düşündüm gittim antibiyotik verdi (diğer çekeceğinde de kullandığım) doktorundan izin al çekelim o dişini dedi
Ben ilk 3 ay sakıncalı değilmi dedim önceden çekmiyorduk ama artık çekiliyo felan dedi
Antibiyotik ilacı aldım ama başlamadım
Ne yapabilirim yaa
(dişimin ağrısı öyle çook çook değil idare mi etsem epey bir süre
Ama en arkadaki dişim kırıldı yarısı diğer taraf ta kırılır sa zor oluyır çekmesi