Deletedmom_21 TalentedMom bende bi bekonun var birde sinbonun var beko olanda aklima ne gelirse herşeyi sıkabiliyorum ama sinboda portakal nar elma onlari ancak sıkabiliyorum
Dimitrina_kovaceva TalentedMom benimkinden cok memnunum resmen haznesinde kalan sadeve saman toz gibi kalıyor tüm suyu çekiyor markası Beko
Balkizlarim Leylaa_ wpf610 450 w ✨ aynen değişik modelleri var biz 3 ,4 sene oldu alalı 750 TL ye almıştım gümrükçü den 🍁