leylaserra 7 aylık bebeğim üst dişlerinin 4 tanesini birden çıkarıyor. Çok ağrısı olduğu için gün içinde 3-4 kez falan tetagil veriyorum. Üç gündür bebeğim kabız. Acaba tetagil kabız yapar mı diye düşündüm. Bu şekilde olan bebekler var mı?
Dilek00 leylaserra hayır içeriği neticesinde yapmaz👍🏼Zeytinyağ kullanın yemeklerine ya da cay kasıgı ile direk içirin
Bebegimm1 leylaserra yan etkisi yoktur yaziyor bende kullandim kabizlik yapmadi belki ek gida fazla yiyorsa ondan dolayida kabiz olabilir
leylaserra Dilek00 erik kompostosu yedirdim fayda etti şükür birdaha olmaz inşallah olursa zeytinyağı kullanırım.
eceunverkanra leylaserra Uzun zamandır dis donemlerinde kullaniyoruz hic kabiz yaptigina sahit olmadım