Merhaba arkadaslar oğlum 4 ay 13 günlük dün kanepeden kafa üstü düştü o kadar çok üstüne titrememe rağmen böyle bişey Nası oldu hala anlayamıyorum kendime gelemiyorum hemen doktora götürdük kafa üstü düştüğü için tomografi çektiler kusma bayılma yok çok şükür sonucda iyi çıktı ama tomografi çektirdiğim için bu sefer de buna takıldık eğer çektirmesem vicdanım rahat etmeyecekti çektirdim böyle bapcsm ben basına gelen var mı