Yaprak321 Kızlar elektrikli ocağım var set üstü sabah tüpün bütün demirlerini yıkadım açma kapama gözlerini de yıkadım ama içine su kaçtı sanırım birden alev aldı hemen fişi çektim gazı kapattım şimdi fişi takım dedim yine ateş çıktı ne yapmam lazım 🤦🤦
Deletedmom_26 Yaprak321 Yenisine sağlık cesaret edip tekrar açmanız hata olmuş Allah korusun daha büyük bi patlama olabilirdi . Demirleri yıkarım ama diğer açma kapama düğmelerini silerim yada Ocak gozlerinide yıkayan olur sizin neden böyle bişey olmuş olabilir ki. Geçmiş olsun 🙏
Deletedmom_26 Yaprak321 Bilemiyorum ama sizin yerinizde olsam elektrikciyle görüşürüm yani ocak tamiri yapan herhangi biriyle ikinciye ocağı kullanmaya çalışmazdım ateş bu ne olabilir bilinmez