Oğlum çok hevesliydi ek gıdaya 8 gün sonra 6 aylık oluyoruz ne görse ağzını açıyordu avakado ile tadıma başladım ilk gün çay kaşığı 2. Gün tatlı kaşığı 3. Gün yemek kaşığıyla gittik yemek kaşığını tam bitirmedi
2 gündür havuç deniyorum istemiyor ağlıyor tükürüyor midesini bulandırıyor 🤦🏼♀️ Ne yapsam ara mı versem başka bir şey mi denesem ya