Merhaba. Bebeğim 5 ay 5 günlük. Doğduğu günden beri uyku nedir bilmiyoruz. 4.ay ataktan sonra uykular düzelir dediler ama çok daha kötü oldu. Uykusu var ama uyumam diye direniyor. Şu sıralar da geceleri 1 saatte bir uyanıyor. Uykuya da çoook zor geçiyor. Bu durum geçiyor mu? Böyle olan neler yaptı? Akıl fikir verin Allah aşkına