7 ay oldu dogum yapalı emziriyorum ilk defa geçen ay 1 hafta gecikti test kan fln hepsini yapıldı negatif işte adet bittikten sonra kahverengi geldi ardından 2 gündür fln sefaf kan geliyo birde idrar yaparken içinden bir iki kere Beyaz bisey vardı çok korkuyorum yaşayan varmi öyle karnım ve belimde agriyo