Sseedda Kizlar dogum yapali 6 ay oluyor ama göbeğim hala hamile gibi ne yapmam gerekiyor sizler ne yaptiniz
Ylz0044 Sseedda ayağa kalkar kalkmaz sıkıca korse taktım cok rahatsız etti beni acını unutturdu resmen ama şimdi 25 kiloya yakın kilo verdim emzirerek 3 ayda bebeğim de cok gazlıydı hiçbbşi yiyemedim gitti 🎉
Olric11 Sseedda egzersiz korse düzenli beslenme bol su başka hiç bir çaresi yok Ki yaptım ve karnım dümdüz
Hatice-08-05 Korse kullandınız mı kızlar ben 9 ay önce sezaryen oldum ve şuan eski kilomdayım ve sıfır göbek 🧿👍🏻
goktugmehmet Hatice-08-05 tamda korse muhabbetine giricektim ben doğum sonrası korse almadım normal günlerde kullandığım korsem var evde taksam işe yararmı
Hatice-08-05 goktugmehmet valla ben owli doğum sonrası korse aldım ama çok acıttığı için toparlayıcı bir korse kullandın 1 ay ve sonra doğum sonrası korseye geçtim yani nerdeyse toplam 3 ay korse kullandım ve sonuç sıfır göbek 9 ay önce doğum yapmıştım