4 günlük taze anneyim, ilk postumla geldim. 🥺Bebeğimin sarılığı hastaneden çıkarken 9 idi; şimdi 15 olmuş. Sütüm bugün gelmeye başladı çok şükür. Pazartesi günü tekrar bakalım dedi doktor ama çok zor kan alınıyor elinin üstünden :( ben tekrar aynı şeyleri yaşasın istemiyorum. Emzirmeye devam edip acaba tekrar test yaptırmasam mı diye düşündüm. Ama ondan da korkuyorum ne yapacağımı şaşırdım.
Bebeğim çok şükür aktif, yani uyanması kolay emmesi vs iyi o yüzden çok sarılık hissetmemiştim ben ama kanında çıktı.