4 yaşına girmesine 2 ay kaldı çok inatçı ve yaramaz ne desem tersini yapıyor sürekli evde bir temizlik halindeyim çünkü sürekli döküyor dağıtıyor kirletiyor üstelik bunu bilerek yapıyor asıl beni delirten de bu zaten gözümün içine baka baka yapıyor babası varken ağlama numarası yapıyor sadece bağırıyor kızlar artık kafayı yedim kızmak bağırmak çağırmak geliyor içimden ama kalbim el vermiyor benden korkan benim bağırmam ile Bi şeyler yapan bir çocuk olmasını istemiyorum bu yaşta hepsimi böyle lütfen bişey deyin bana