1balkizannesi Kızlar fairynin tableti bulaşık larda kokuyor sizde de öyle mi? Bide bunların farklı farklı renkleri var😀 aralarındaki fark ne? Fiyatları almış başını gidiyor 🥲
Fenty 1balkizannesi Fairy çok kötü ya tencerede falan koku bırakıyor yumurta falan yaparken tavada yumurtaya kokusu çıkıyor anlamıyorum ki çalıştırdığım programda her zamanki program finish falan alınca böyle olmuyordu bende almıyorum artık.
birtutamsac 1balkizannesi 3 renk mavili olanı kullandım uzun süre fairy nin kokusu yüzünden pril aldım ama pril berbat hiç güzel kıyamıyo bitsin tekrar fairye geçecem
Kk41 1balkizannesi iğrenc 60 lı almıştım kokudan tiksindim . Tabak çanak deterjan kokuyordu. Bir daha asla almam fiyatı da cabası😂
duyguluanne 1balkizannesi ben de finishden şikayetçiyim aynı şey bende oluyor çok yoğun bir deterjan kokusu kalıyor herşeyde şu quantumlardan aldım yeni çıkan almaz olsaydım bir de çok aldım bitsin diye bekliyorum 😢
1balkizannesi Fenty ya senin dediğin gibi değil de bardaklarda felan evet su içerken kokuyor.. Makinemde sorun yoktur ya daha yeni makinem🧐
Yesillimon 1balkizannesi Aşırı koku birakiyor tencere tava bardak resmen yemek yaparken yada yerken bildiğin deterjan kokuyor bir kere aldim daha da almadım.
birtutamsac 1balkizannesi temiz yıkadığı için olabilir ama kokusuna bi çare bulunsa iyi olacak tekrar durulayıp kullanmak zorunda kalıyorm 😬
Edalikuzusu 1balkizannesi fairy platinyum plus kullanıyordum fiyatlar aşırı uçtu baska bıseyler deneyeyim dedim tarım krediden elit isimli bi tablet var aşırı beğendim .fairyde begeniyodum ama koku falah olmuyordu bizde
eceunverkanra 1balkizannesi Fairy inanılmaz koku yapiyordu sanki kimyasal yiyormusum gibi hissetmeye basladigimiz an degistirdim su an finish platinium kullaniyorum fairy’e nazaran daha iyi☺️
Tortilla_ 1balkizannesi İndirimleri takip edersen çok uyguna alırsın 😇 Geçen ay sürekli fairy bulaşık tableti indirimi vardı
Deletedmom5284 1balkizannesi evet iğrenç bi tablet, bitiremeden başka şeylerde kullanmaya başladım ve taş tablete geri döndüm, çok sağlıksızdı 😐
Mehruyan 1balkizannesi Aşırı yoğun kimyasal içerdiği için koku bırakıyor. Ben bitkisel içerikli ekolojik bir deterjan olan domol kullanıyorum, tavsiye ederim. Makinem bosch ve çok güzel sonuç aldım. Koku kalıntı hicbir sey yok
NazliHilal 1balkizannesi gerçekten kokusundan ben de nefret ediyorum, deterjan yalamışım gibi de tat geliyor özellikle plastik kaplarda ve yemek tavalarında. Makina bitince aynı programı bir kez de tabletsiz çalıştırıyorum