CidemNisa Kızım 10 aylık 11e girecek bildiğiniz ısırmayı öğrendi baştan şaka niyetli dedesi eşim ısır ısır diyordu şimdi deli gibi ısırıyor inanın bugün beni omzumdan bir ısırdı dişlerinin izi çıktı ister istemez bağırdım ya nasıl bıraktırırım bunu ya yarın bir gün çocukta ısırır diye çok korkuyorum 😞
deletedmom173 CidemNisa benim oğlumda aynı sadece ısıtmakta yetinmiyor saçlarımı da yoluyor sağolsun bugün itibari ile tepki vermemeye çalışıyorum daha sakin olmaya çalışıyorum yoksa daha kötü olacak
Annesirintugceuzun CidemNisa Kızım yedi aylık. Mememi ısırıyordu ben de birkaç kez kızdım daha yapmıyor. Saçımı hep yoluyor ama onu bırakmadı. 🤷🏻♀️
babygirlandmom Isırdığı zman tepki vermeyin siz tepki verince o onu oyun zannedecek ve daha çok yapacaktır sizin ay diye bagirisinza o katıla katıla gulebilir
deletedmom173 CidemNisa tepki vermeyince saçlarımı tutmuş eğilip yüzüme bakıyor ses seda çıkmayınca bazen dayısı ilgisini başka yere çekiyor o şekilde de bırakıyor hep böyle kalmayacaklar canım
Arzuhayal Benim oglum da yarin 11 aylik olacak disleri ciktigindan beri cok fena isiriyor ve sac cekiyor ilk zamanlar gulup bagiriyorduk iyice oyuna cevirdi her firsatta isirdi ama artik kiziyorum kesinlikle ve unuttu gibi simdilerde eskisi kadar yapmiyor bu davranislari
dilara5258 Canim bugun bende bi doktor dinledim de o bu tur isirmalarda sakinliginizi koruyup her seferinde bunun kotu bir davranis oldugunu cocuga anlatmaliymisiz bir iki soylemekle olmaz belki ama devamli tekrarladigimizda cocuk bunu ogrenir dedi allah yardimcin olsun
NrYlmzTsr Ayni sekilde oglum da oyle, 11 aylik olmak uzere, isirdiginda bunun yanlis oldugunu anlatiyorum hep. Bazen guluyor, bazen uzuluyor geliyor sariliyor :)
hiranrclk Benim oğlum da çok ısırıyordu sarılmaya korkuyordum hemen ısırıyordu ama zamanla geçiyor pedagoga bile gittik çok tepki vermeyin abartılı tepkiler hoşuna gidiyormuş o yüzden tekrar ısırıyorlarmış
[silindi] Oral evreden kaynaklı bir durumdur ve umarım geçicidir “ hayır, yapmamalısın” gibi normal ses tonuyla ikaz etmeye gayret gösterin 1 yaşından sonra bu evre sona eriyor diye biliyorum 😊🙏🏻