Gamze5555 Pusetten bebek arabasına ne zaman geçtiniz? 5. Aydan sonra pusete sığmakta zorlanıyoruz. Acaba bebek arabasına geçiş için erken mi?
Deletedmom_52 Gamze5555 bizde 5-6 aylıkken bebek arabasına geçmiştik. Sığmıyorsa pusete geçebilirsiniz
Banaannede Gamze5555 oturuyorsa geçebilirsiniz. Hatta bebek arabasının yatar pozisyonu varsa oturmadan da geçebilirsinz
UraSsmom Gamze5555 4 aylık olacak yarın pusete sığmıyo ama travel bendeki araba o yüzden geçmek istemiyorum henüz idare ediyoruz bakalım 🤲🏻
Saudade Gamze5555 cocugum 28 günlük port bebeye yatırıyorum rahat rahat pusette iki büklüm ve dapdar vallahi iyiki geçmişim koca yerde rahatcana yatıyor
Gamze5555 Banaannede evet var tamamen yatıyor aslında. Diğer türlü pusete alıp koyarken abuk sabuk şekillere giriyoruz. İlk bebeğim olduğu için yanlış bişey yapmaktan da korkuyorum o yüzden sormak istedim ☺️
Cankuzuannesi Gamze5555 merhaba oğlum 7 aylık 5. Ayda geçtik biz sığmıyordu şimdi çok daha rahat hafif yatık kullanıyoruz çok rahat etti çocuk
Gamze5555 Şu an evin içinde denedik zaten kemeri de 5 noktadan bağlanıyor. Çok rahat etti. Oturamıyor erken daha diye diye eziyet etmişim ikimize de 😅🤣
Melesss Gamze5555 valla biz travel sistem kullanıyoruz doğduğundan beri. Pusetli arabada vardı kullanmadım çıkar tak uğraşamam hiç. Şu an 4 ay 21 günlüğüz
Hunili Gamze5555 9 ay civarı falan geçtik😅😅 benim oğlum bayağı minyon bir bebekti, hala öyle gerçi araçta yolculuk ederken çok rahat ediyorduk pusette uyuyor direk eve çıkarıyorduk vs.