Aysuuuun Ek gıdaya ne zaman geçmeliyiz ? Bebeğim 10 gün sonra 4.aynı doldurup 5. Aya girecek çok gelmek istiyorum daha erken mi sizce
Mavis34 Aysuuuun doktorunuza sorarak karar veron benim bebeğime 6 ay sadece anne sütü alacak ek gıda başlamayacaksın dedi
Aklimdasin Aysuuuun siz yerken yediklerinize bakıyor el atıyorsa bebegin hazır oldugunu gösterirmiş. İştahlı bir bebek oglum 5. Ayda tadımlara baslamıstım. 4. Ayda her gün olmasada arada meyva taddırdım. Bence verilebilir sonucta doyumluk değil tadımlık
ElmarNarmin Aysuuuun en güzel zamanı 6ay. Ondan önce gerçekten kendinizi yormaya değmez. Güzelce otursun mama sandalyesine, böbrekleri, bağırsakları hazır hale gelsin. O zaman daha keyifli süreç yaşayacaksınız. Acele etmeyin