iyikianneyim61 Benim kızım 26 aylık aşırı su içiyor sulugunu yanından ayırmaz ve bezi sürekli taşar bu durumu yaşayan anneler varmı bayramdan sonra tuvalet eğitimi vericem nasıl başa cikicam çok su içtiği için önerileriniz varmı anneler
Araseymen iyikianneyim61 benim oglumda öyle yaz kış durmadan su içer gece uyanir 2 defa suluk bitirir sabaha kadar 😅 bende bekleyeyim şurada
Pcoslubiranne iyikianneyim61 Tam 2.5 yasinda biraktik benimki de su icer hala bile 5 dakikada bir cise gidiyoruz.aksama yakin sivi alimini dusurmeye calistim ben gece gunduz bir kestim bezlemeyi.Sabaha dogru cisi hep gecmis oluyordu ama hic gecirmedi.
Slm1122 iyikianneyim61 benim oğlum 11 yaşında hala su aşığı şeker hastasımı bu çocuk derlerdi hep üzülürdüm baktırdım yoktu çok şükür ama çok seviyor suyu gecede kaç kere kalkar tuvalete o yaşlarda ben gece saat kurup kaldırırdım yatmadan çok sıvı tüketmemesini sağlardım az daha büyüynce kendi kalkıp yapıyor zaten tuvaletini 😇şuan bile yatak ucunda su şisesi durur 😂
iyikianneyim61 Araseymen benmkide öyle vallahi suya kalkıyor gece o suluk sabaha kadar kackere dolar bakalım bezi çıkartınca nasıl olcak😁
iyikianneyim61 Pcoslubiranne aynı durumdayız valla ben gece alımında kesemem cunku gece uyanıp şu istiyo bir vermeden olmaz bezi cikartnca nasi olcak merak ediyorum:)
iyikianneyim61 Slm1122 su içmek güzel bişe yararlı ama fazlası nasi olur bilemiyorum benim kızda aşırı tüketiyor bezi birakicam yakında ins çok işeme kaçırma olayimiz olmaz☺️
Slm1122 iyikianneyim61 fazlasıda zararlı tabi su zehirlenmesi filan diyorlar çok şükür bizde öyle bişey olmadı yinede doktorunuza bi sorarsınız bi günlük içtiğini litre olarak takipleyin😇 benim oğlan 2.5 yaşındaydı yada 3 bez bıraktığımızda o gün gece bi çıkardım bidaha yapmadı hiç maşALLAH aslında biliyolar tuvalet eğitimini ama beze güveniyorlar siz gece bi kere kaldırırsınız mesela 9 da yattıysa 2 gibi filan öyle öyle alışır kolaylıklar diliyorum😇