kbragoktug_ Kızlar 11 gün oldu Sezeryan olalı ama dikiş yerlerim taş gibi çok sert ödem ve şişlik olmuş başına gelen var mı normal mi 🤦🏻♀️
Saudade kbragoktug_ cok normal daha cook yeni benimde 28 gün oldu cok azıcık sislik kaldı geçecektir diye umuyorum
ayseozcil kbragoktug_ bende 2 bucuk ay oldu dogum yapalı bendede aynı şikayetler vardı geçiyor korkulcak bişey değil yani 😍
kbragoktug_ ayseozcil sanki karnıma taş koymuşlar gibi taş olmuş dikiş yerlerim inşallah çabuk geçer 🤦🏻♀️