benim bebeğim kolik, 5 aylık geçmiyor, hep kucakta gece gündüz, sallayarak bile durmuyor ki sallamadım alıştırmadım, tv açsam önğne koysam kesşn susar, ben de rahatlarım, ama yapmadım, yanlışlıkla gözü çarparsa açıksa hemen kapatırım, ne demek etkiler mi, ya otizmi tetikler ya hiperaktivite bozukluğu olur illa bir şey olur, sonra neden dinlemiyor neden bakmıyor demeyin, bence hemen bundan dönğn, bol bol konuşun, şarkı söyleyin, gülün dans edin, kitap okuyun okumasanız da bol bol ne iş yaparsanız anlatın, üstünü değiştirelim çorabını giyelim vs, ben 5 aydır neler çekiyorum ama vicdanım sızlar tv görürse, tek sebebi o değildir daha küçük bebeğiniz ilerde agular ama yine de dikkat edin