Kızlar merhaba 17 gün önce doğum yaptım anne sütüyle besliyorum bebişi ama meme veremiyorum çok istiyorum ama kabusum oldu fışkırdığı için hep ıslanıyoruz bebeğim hasta olacak resmen bir de sürekli istediği için dolmuyor bir müddet meme sağarak veriyorum o yüzden sütümü rahat ediyoruz ikimiz de ama geceleri sağarak da gelmiyor süt çok sık yendiği için mecbur bir kez de mama veriyorum ne yapacağımı şaşırdım mama ve sağarak süt veren var mı önerilere açığım vallahi kendimi de kötü hissediyorum artık mandıra işletiyorum gibi😳😂